Tänään koko kööri yhdessä lenkillä ja teemana rauhassa meneminen ja riekkumattomuus. Mentiin hermojen menettämisen uhalla mettälenkille silleen, että toinen oli koko ajan remmissä. Treeniä tarvitsevat molemmat koissut tällaisia tilanteita varten, ja haluttiin rauhoittaa menoa, kun R oli kuitenkin vähän toipilas. Ja ideana myös se, että aina kun mennään metsään, molemmat eivät pääse riekkumaan. Alku vähän hankalaa, mutta alkoi se sujua siedettävästi.

Illalla käytiin mun vanhemmilla, koirat saivat paljon rapsutuksia ja ihasteluja osakseen. Nähtiin illan aikana semmoinen juttu ekaa kertaa, että Lili yritti astua Ramonaa. Kiellettiin tämä touhu heti. Ihan mielenkiintoista, ei oo ennen mitään tällaista tosiaan ilmennyt. Viime aikoina oon tosin huomannut, että Lili on hakenut kaulaansa Ramon niskan päälle useaan otteeseen, mutta selkään ei ole aiemmin meidän nähden koittanut. Hassu juttu: Mun vanhemmilla on mun peruja iso valkoinen nalle, isompi kuin Lili. Naurettiin aika lailla, kun saatiin Lili "rysän päältä" kiinni, eli se oli mennyt itse mun vanhaan makkariin, hypännyt sängylle ja kuritti kovaa kyytiä nallea, kun satuin menemään huoneeseen. Koominen näky, kamera olis pitänyt kaivaa esiin.

Punnittiin tänään molemmat. Lili 18 kg, Ramo 16 kg. Olin yllättynyt, että niillä on painossa eroa noin vähän. Oma paino oli ihan OK, Simo vähän järkyttyi omaansa ;-)

Ramo sai tänään aamulla ja illalla vähäsen liotettuja nappuloita, riisiä ja tilkan piimää. Hyvällä ruokahalulla meni kaikki. Muutenkin neiti oli tänään jo selvästi pirteä oma itsensä. Tosi kiva, että vatsavaivat näyttävät menneen nopsasti ohi.