Ramona kertoo:
Äipän Tito-veikka kyseli hassuja juttuja, joihin mä vastasin jo ajat sitten mutta toi toinen äippä ei oo mukamas ehtinyt niitä tänne laittaa. Aikamoista puppua, joka päivä se puuhastelee pitkät pätkät kirsu ruudussa... Mutta tässä tulee:

Elämän totuudet by Rampe

Mottoni: Mä oon kyllä Titiksen siskontyttö, kun mun motto olis aika lailla samanlainen kun sillä. Koska mun toinen iskä on ameriikasta, oon mäkin kansainvälinen: Carpe diem

Elämäni tarkoitus: Olla iloinen, syödä mahdollisimman paljon ja usein, pussailla äippää ja iskää mahdollisimman paljon ja usein.

Suosikki harrastuslajini: No mä tykkään aika lailla kaikesta, missä saa mennä täysillä. Äippä puuhastelee mun kanssa kaikenlaista hauskaa, josta saa namia kun tekee niin kuin äippä haluaa. Ja mähän osaan melkein aina kaiken mitä se pyytää, joten helppo homma! Ukkeleita on kiva etsiä metsästä, kun niiltä saa paljon namppaa. Ja mä tykkään myös jahdata, äipän käsiin tulee joskus pikkuruisia reikiä kun en niin ehdi katsoa, että mihin tarraan.

Mikä ei nappaa: Mua ällöttää kun jotkut kakkii tonne kadunvarsille! Siis mä en kestä niitä kökkäreitä. Mutta käyn ne aina varmuudeksi haistelemassa aika tarkasti.

Hyvää seuraa: Lili-systeri on maailman kivoin mutta melkein kaikki abaut mun kokoiset saa musta leikkikaverin. Jotkut isot tummat karvaiset tyypit on vähän jänniä joskus. Siis nelijalkaiset.

Huonoa seuraa: Isot, hitaasti tai vaappuvasti kävelevät, mustiin pukeutuneet partasuiset ukkelit/tädit. Systerin kanssa haukutaan myös joskus matalaksi mölisevät nuorten miesten ryhmät, jotka häiritsee meidän lenkkejä joskus perjantai-iltaisin.

Paras lukemani/kirjoittamani kirja: Johdatus pahvilaatikkosilpun valmistamiseen.

Kukas sitten haastetaan? No Viksun kyllä haluisin haastaa, mutta sen kirjuri/äippä taitaa olla kiireinen kun niiden laumaan tuli just lisäystä. Elikkä valkataanpa myös systerin Justus-veikka, jos eksyy täällä joku kerta käymään.