Illalla vielä tokoilemaan Purinalle. Eka Lili, jonka touhu oli yhtä piippausta. Oli ihan kökkö fiilis treenin jälkeen, kun ääntely oli niin päätöntä. Juttelin tästä Simon kanssa eikä ääniongelmaa ole Simon kanssa juuri ollut. Joko Lilin ääntely johtuu siis musta ja/tai siitä, että mä oon tehnyt sen kanssa viime aikoina vähemmän kuin ennen. Tai sitten ääntely johtuu siitä, että Ramo on mukana. Kun mä treenaan Lilin kanssa, Ramo on nimittäin lähes aina mukana toisin kuin Simon treenatessa Lilin kanssa. Ja sitten vielä se ero, että mä oon treenannut Lilin kanssa viime kerrat Purinalla tms. paikassa, jossa on muita treenaajia = häiriötä aika paljon. Tai sitten nämä kaikki yhdessä. Huoh. Täytyypä pohtia, miten jatketaan. Täytyy lähiaikoina mennä Lilin kanssa kaksin tokoilemaan ja kattoa, mikä vaikutus sillä on tekemiseen.
 
Tehtiin kuitenkin jotakin. Ruutu meni hyvin, jee. Liikkeestä seisomiset samoin (ääntä seuruussa tosin). Luoksetulon pysäytys seisomaan ei kovin nopea, tätä täytyisi nyt tehdä enemmän. Paikkamakuu ja -istuminen, ihan OK, tosin makuussa ensin kovin levoton. Tein ensin lyhyen ja helpon ja sen jälkeen sujui paremmin.

Ramon kanssa hyppy + istu, tosi jees. On se kyllä tajuttoman nopea oppimaan. Kapulaa, otetta ja luovutusta. 650:llä oli vähän vaikeuksia jostakin syystä, tehtiin sitten kevyemmällä. Hyppynoutoa myös matalalla agiesteellä, meni hyvin. Agi-A:ta, sujui tämäkin, pari kertaa eka yhteen suuntaan patukka suussa, sitten jopa patukan noutamista pari. Nekin sujuivat. Lyhyt paikkamakuu, ihan OK, olin aika lähellä ja palkkasin monta kertaa välissä. Peppu oikealle oli vähän jäässä tänään tai siis yli-innokkuutta, jolloin peppu läksi helposti vaeltamaan. Ruutu meni mainiosti; olin laittanut sen valmiiksi ja tehtiin paljon muuta ennen sitä. Hetsasin vähän ruudun suuntaan ja sinnehän neiti juoksi suoraan oikeaan paikkaan ja hyvällä vauhdilla. Oon aika ihmeissäni, että miten se on hiffannut tötsien merkityksen näin nopeasti.

Illalla tehtiin vähän kotona Lilin kanssa kapulan luovutusta vinosta. Eka oli vähän pihalla mutta alkoi hiffata ja saatiin muutama tosi hyvä onnistuminen ja hyvä fiilis jäi. Rampen kanssa seiso-maa-kaukoja, 650:n kapulan otetta (parani huomattavasti!) ja makuuta.